دسته‌بندی نشده

خریدار باطری فرسوده در تهران

خریدار باطری فرسوده در تهران

دپوکو خریدار باطری فرسوده در تهران ، یکی از مشاغلی است که می­توان به عنوان کسب و کارهای پردرآمد و کاربردی نام برد. شما می­توانید در هنگام خرید باطری نو و جدید، باتری فرسوده و از کار افتاده خود را بفروشید. اما قطعا پرسشی که بعد خواندن این مطلب برای شما ایجاد می­شود؛ این است که باطری فرسوده چه سودی برای خریدار باطری ماشین دارد؟­

هر باطری فرسوده بین 15 تا 18 کیلوگرم است که بخشی از وزن آن را پلاستیک تشکیل داده و بخش دیگری از آن شامل اسید باطری می­باشد و بقیه وزن باتری را سرب تشکیل می­دهد که قسمت سرب آن جزء مهم­ترین بخش و ارزشمند ترین قسمت باطری فرسوده ماشین به شمار می­رود. این سرب­ها به چرخه تولید باطری سالم بر می­گردند و موجب روتق و صرفه ­جویی اقتصادی می­شود.

شماره تماس با مجموعه دپوکو خریدار باطری فرسوده

02144770534

02144770264

روش خرید باطری فرسوده از شما در توسط مجموعه دپوکو

 

برای اطلاع از قیمت محصول خود کافیست چند عکس با کیفیت از طریق واتس آپ، تلگرام،روبیکا و ایتا برای شماره 09125806623 

ارسال کنید کارشناسان دپوکو پس از بررسی کالا قیمت پیشنهادی را به شما اعلام می‌کنند که در صورت توافق در کوتاهترین زمان، در محل حاضر شده و کالای شما را خریداری می‌کند.

خریدار باطری ماشین

برای حرکت انواع ماشین‌ها باطری‌ها وظیفه تامین انرژی را برعهده دارند این باطری‌ها پس از اتمام عمر مفید خود جز باطری‌های فرسوده به حساب می‌آیند شما می‌توانید با فروش این باطری‌ها به دپوکو خریدار باطری ماشین علاوه بر سود اقتصادی به حفظ محیط زیست کمک فراوانی کنید.

برای ارتباط با کارشناسان ما عدد 1 را به شماره 50004001806623  پیامک بزنید. کارشناسان مجموعه دپوکو خریدار باطری ماشین در اولین فرصت با شما تماس می‌گیرند

خریدار باطری ماشین

خریدار باتری فرسوده

نیروی محرکه خودروها آسانسورها، یو پی اس و …. باتری‌ها هستند. زمانی که طول عمر یک باتری تمام می‌شود باید در اسرع وقت و قبل از آسیب زدن به محیط زیست اقدام به تعویض آن کنید. عوامل مختلفی مانند میزان سرب موجود در باتری و قیمت روز سرب، قیمت دلار و ارز، هزینه بازیافت و هزینه انتقال در تعیین قیمت باتری فرسوده تاثیرگذار است. اگر شما هم قصد فروش باتری فرسوده خود را دارید همین حالا با کارشناسان دپوکو تماس بگیرید تا نیروهای ما در اسرع وقت در محل حاضر شده و باتری فرسوده شما را با قیمت معقول و منصفانه خریداری کنند.

خریدار باطری  ups

یکی از باطری­های پر مصرف، باطری ups است. ups به عنوان منبع تغذیه الکترونیکی شناخته شده و از این باطری به عنوان برق اضطراری نیز یاد می­شود. این موضوع به این معنا است که در صورت قطع شدن برق، این باطری می­تواند برق مورد نیاز را تامین نماید. این نوع از باطری­ها نیز، بعد از فرسوده شدن می­تواند منبع درآمد بوده و به فروش برسند. دپوکو خریدار باطری فرسوده ups می­تواند با قیمت مناسب باطری­های فرسوده شما را خریداری کرده و در صنعت باطری سازی استفاده نماید.

شماره تماس با مجموعه دپوکو خریدار باطری فرسوده

02144770534

02144770264

خریدار باتری فرسوده

وظایف باطری ups

می­توان کاربرد باطری­‌های ups را در سه دسته زیر تقسیم بندی کرد.

  1. در صورت قطعی برق شهری می­توان از این باطری­‌ها استفاده نمود.
  2. باطری ups می­تواند از نوسانات برق جلوگیری نماید.
  3. کاربرد سوم باطری ups در ایجاد ثبات ولتاژ و فرکانس برق است.

قیمت باتری فرسوده

برای بسیاری از شرکت‌ها، کارخانه‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی باتری کهنه یک منبع درآمد محسوب می‌شود از عوامل تاثیرگذار بر قیمت باتری فرسوده نوع
بازیافت و میزان سرب موجود در آن استبه این معنا که هرچه میزان و وزن سرب موجود در باتری بیشتر باشد آن را با قیمت بالاتری خریداری می‌کند البته شرایط بازار و قیمت دلار علاوه بر قیمت سرب روی قیمت سایر فلزات نیست اثرگذار است.

خریدار ضایعات باتری

از ضایعات با ارزش که باید طبق مقررات خاصی بازیافت شود ضایعات باتری هستند بهتر است باتری فرسوده را برای بازیافت به خدمات سرویس خودرو و یا به دپوکو منصف‌ترین خریدار ضایعات باتری، بفروشید در صنعت بازیافت باتری به دلیل وجود سرب در آن و حفظ محیط زیست بسیار اهمیت دارد. دپوکو بهترین خریدار ضایعات است که انواع ضایعات شما را با قیمت مناسب خریداری می‌کند.

خریدار باطری ups

انواع باتری ماشین

برای آشنایی با خریدار باطری ماشین بهتر است ابتدا با انواع باطری ماشین آشنا شوید.

  • باطری قابل سرویس
  • باتری سرب اسیدی
  • باتری اتمی

باتری قابل سرویس

این نوع باتری از استقبال پایینی در بین صاحبان خودرو و حتی خریدار باتری کهنه ماشین برخوردار است. دلیل این موضوع نیز این است که بیشتر افراد بعد از خرابی باتری ترجیح می­دهند که اقدام به تعویض کامل آن نمایند. اما این باتری­ها قابل تغییر هستند و بعد از سولفاته شدن و خرابی می­توان آنها را تعمیر کرد. اما به دلیل ذکر شده افراد تمایلی به تعمیر نداشته و باتری جدید خریداری می­کنند.

باتری سرب اسیدی

این نوع باتری­ها قابل شارژ بوده و به راحتی افراد می­توانند چگالی الکترولیت آن را مورد بررسی قرار دهند. باتری سرب اسیدی قابل تعمیر بوده و با هزینه­ای اندک به تعمیر آن می‌پردازند.

باتری اتمی

باتری اتمی جز­ء باتری­‌هایی است که نیاز به نگهداری ندارد و اصولاً دچار خرابی نمی­شود. از همین رو، جزء باتری­های پرفروش محسوب می­شود.­

برای ارتباط با کارشناسان ما عدد 1 را به شماره 50004001806623  پیامک بزنید. کارشناسان مجموعه دپوکو خریدار باطری فرسوده در تهران در اولین فرصت با شما تماس می‌گیرند

خریدار ضایعات باتری

تفاوت باتری‌های اتمی و اسیدی

موضوعی که باعث تمایز باتری­های اتمی نسبت به سایر باتری­ها شده است؛ عدم نیاز به بررسی و رسیدگی به این نوع از باتری­ها است.

مزیت دومی که باعث می­شود باتری اتمی مورد توجه افراد قرار گیرد؛ عمر طولانی آن نسبت به باتری­های اسیدی می­باشد.

از ویژگی سوم باتری اتمی می­توان به عنوان مهم­ترین و اصلی­ترین مزیت آن نام برد. قطعا برای شما نیز پیش آمده که چند روز از ماشین استفاده نکنید. در این حالت اصطلاح خالی شدن باتری ماشین به کار می­رود و موجب روشن نشدن خودرو می­شود. اما اگر باتری ماشین، اتمی باشد؛ حتی بعد از چندین روز استفاده نشدن، باز هم به راحتی روشن می­شود. این حالت در باتری­های اسیدی وجود ندارد و دچار تخلیه و خالی شدن باتری می­شوند.

شماره تماس با مجموعه دپوکو 

02144770534

02144770264

کلام آخر

در این مقاله به باتری­های ماشین و انواع آنها پرداختیم تا با آشنایی از آنها بتوانید باتری مناسب را خریداری نمایید. اما به یاد داشته باشید که هرگاه دچار خرابی باتری ماشین شدید؛ می­توانید ازخریدار باتری فرسوده در تهران کمک گرفته و باتری ماشین خود را بفروشید و از آن کسب درآمد نمایید.

همچنین اگر فردی هستید که می­خواهید وارد حوزه باتری سازی شوید؛ می­توانید در کنار کسب و کار خود، اقدام به خرید باتری خودرو نیز نمایید.

دپوکو دوستدار محیط زیست، با خرید باتری‌های فرسوده ماشین کمک به صنعت باتری­سازی کرده است. کافیست با ما تماس بگیرید تا تیم حرفه­ای دپوکو شما را راهنمایی کرده و با قیمتی مناسب اقدام به خرید باتری فرسوده خودرو نماید.

برای ارتباط با کارشناسان ما عدد 1 را به شماره 50004001806623  پیامک بزنید. کارشناسان مجموعه دپوکو خریدار باطری فرسوده در تهران در اولین فرصت با شما تماس می‌گیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *