دسته‌بندی نشده

خریدار ضایعات آلومینیوم در تهران

خریدار ضایعات آلومینیوم در تهران جلو درب منزل تمام آن چیزی است که به تمامی خیال شما را راحت می‌کند. این را همیشه به یاد داشته باشید که ضایعات فلزات و وسایل آهنی وغیره هیچگاه زباله تلقی نخواهند شد. برای همین، کارشناسان دپوکو به دنبال خرید ضایعات فلزات در تهران هستند. مزیت‌های این پروژه، سطوح زیادی را در برمی‌گیرد. شما به عنوان فروشنده ضایعات، سود خواهید کرد. ما به عنوان کارفرمای خرید ضایعات در جلوی در منزل به رسالت خود در جهت حفظ محیط زیست عمل خواهیم کرد. از طرفی ضایعات جمع آوری شده برای تفکیک و استفاده مجدد به بخش‌های مختلف دپوکو خواهد شد. پس دیگر نگران زباله‌های آهنی و مبلمان‌هایی که می خواهید دور بریزید نباشید. کارشناسان دپوکو تمام آن‌ها را از شما خریداری می‌کنند. دپوکو بهترین خریدار ضایعات در تهران است.

دپوکو یکی از قابل اعتمادترین خریدار ضایعات آلومینیوم در تهران است و با بالاترین قیمت روز ضایعات شما را خریداری می‌کند.
برای فروش ضایعاتتان همین حالا با شماره های زیر تماس بگیرید تا کارشناسان قابل اعتماد دپوکو در اسرع وقت در محل شما حاضر شوند و ضایعات شما را با بهترین قیمت خریداری نمایند.

نگران روزهای تعطیل نباشید!

یکی از دغدغه‌های مردم این است که شرکت دپوکو در روزهای تعطیل خدماتی ارائه ندهد اما تیم حرفه‌ای و قابل اعتماد دپوکو در روزهای تعطیل حاضر به ارائه خدمات به مردم عزیز تهران است.

برای برقراری ارتباط با مجموعه دپوکو و پرداخت نقدی با شماره های زیر تماس بگیرید.

02144770534

02144770264

روش خرید ضایعات آلومینیوم در مجموعه دپوکو

 

برای اطلاع از قیمت محصول خود کافیست چند عکس با کیفیت از طریق واتس آپ، تلگرام،روبیکا و ایتا برای شماره 09125806623

ارسال کنید کارشناسان دپوکو پس از بررسی کالا قیمت پیشنهادی را به شما اعلام می‌کنند که در صورت توافق در کوتاهترین زمان، در محل حاضر شده و کالای شما را خریداری می‌کند.

خریدار ضایعات آلومینیوم در تهران

خریدار ضایعات قوطی رانی و نوشابه

قوطی رانی و قوطی نوشابه جز ضایعات آلومینیوم به حساب می آید. دپوکو خرید ضایعات قوطی رانی و خرید ضایعات قوطی نوشابه را انجام می‌دهد. ضایعات قوطی رانی و ضایعات قوطی نوشابه را با بالاترین قیمت روز از شما خریداری می‌کند سمساری دپوکو خریدار ضایعات قوطی رانی و نوشابه است پس از تماس شما با دپوکو کارشناسان خبره این مجموعه در محل حاضر شده و ضایعات شما را با قیمت بالا خریداری می‌کنند.

برای برقراری ارتباط با مجموعه دپوکو و پرداخت نقدی با شماره های زیر تماس بگیرید.

02144770534

02144770264

خریدار قوطی رانی و نوشابه

بهترین خریدار ضایعات آلومینیوم تهران

دپوکو بهترین خریدار ضایعات آلمینیوم در تهران است. دپوکو یکی از قابل اعتمادترین خریداران ضایعات آلمینیوم در تهران است. به محض تماس شما با تیم دپوکو، کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما حاضر می‌شوند و ضایعات آلومینیوم را با بهترین قیمت روز از شما خریداری مینمایند

برای تماس کارشناسان ما با شما عدد 1 را به شماره 50004001806623  پیامک بزنید. کارشناسان مجموعه دپوکو خریدار ضایعات آلومینیوم در تهران در اولین فرصت با شما تماس می‌گیرند.

آیا می‌دانستید بعد از آهن، فلز آلومینیوم پر کاربردترین فلز دنیا است؟

فلز آلومینیوم به خاطر سبک و مقاوم بودن، مقاوم و قابل آلیاژ بودن در بیشتر صنایع استفاده می‌شود. برای صرفه‌جویی در انرژی، وقت و هزینه ضایعات آلومینیوم را بازیافت می‌کنیم.
حجم بیشتر ضایعات آلومینیوم را در و پنجره تشکیل می‌دهند. این ضایعات پس از بازیافت هیچ تفاوتی با فلز استخراج شده از معدن ندارند و می‌توان در چرخه تولید قرار بگیرند.
فرآیند بازیافت ضایعات آلومینیوم آسان‌تر و ارزان‌تر از استخراج آلومینیوم است زیرا استخراج این فلز بسیار هزینه بردار و زمان بر است. با بازیافت ضایعات این هزینه‌ها پس انداز می‌شوند.
در طول روز وسایل و ظروف آلومینیومی به عنوان پسماند، دور انداخته می‌شوند. اگر این ضایعات آلومینیومی بازیافت نشوند، باعث آلودگی و به خطر افتادن محیط زیست می‌شوند. با بازیافت صحیح ضایعات، امکان تولید دوباره مسایل آلومینیومی وجود دارد. ضایعات آلومینیومی به دو گروه آلومینیوم خشک و آلومینیوم نرم دسته بندی می‌شوند.

ضایعات آلومینیوم خشک و آلومینیوم نرم چیست؟

تفاوت این دو گروه در خلوص و کیفیت آن‌ها است. آلومینیوم نرم منعطف است و خلوص و کیفیت بالایی دارد. آلومینیوم خشک شکننده است و کیفیت پایینی دارد.
به خاطر ویژگی‌هایی که دارند، ارزش آلومینیوم نرم بیشتر است. آلومینیوم نرم انواع زیادی دارد مانند رادیاتور ماشین، کابل و سیم روکش‌دار، ظروف آلومینیومی و غیره
ظروف تفلون و چدن، رینگ و پیستون ماشین، پره شوفاژ و غیره نمونه‌ای از آلومینیوم خشک هستند.

برای برقراری ارتباط با مجموعه دپوکو و پرداخت نقدی با شماره های زیر تماس بگیرید.

02144770534

02144770264

بازیافت ضایعات آلومینیوم در تهران

مراحل بازیافت ضایعات آلومینیوم مانند ضایعات آهن و ضایعات مس، ابتدا باید جمع آوری شوند.
ضایعات کارخانه‌ها و کارگاه‌ها به خصوص اگر درب و پنجره آلومینیومی تولید کنند، بخش بزرگی از زباله‌های آلومینیومی را تشکیل می‌دهند.
قوطی حامل مواد غذایی، قوطی نوشیدنی، ظروف آلومینیومی، ظروف تفلون و چدن و غیره نیز جز ضایعات آلومینیومی هستند.
بعد از جمع آوری، ضایعات تفکیک می‌شوند. این پسماندها فضای زیادی را اشغال می‌کنند به همین خاطر فشرده می‌شوند تا فضای کمتری را بگیرند.
بعد از فشرده سازی، به کارخانه‌هایی برای شست و شو، ذوب کردن و ریخته گری برده می‌شوند. با دستگاه‌های خیلی قوی ضایعات آلومینیوم را ذوب می‌کنند.
پس از اینکه ضایعات کاملا ذوب شدند به مواد خام یا آلیاژهای آلومینیومی تبدیل می‌شوند. شمش‌های آلومینیوم را به کارخانه‌های دیگری انتقال داده می‌شود و در آنجا برای مصرف مختلف به ورقه‌های آلومینیومی تبدیل شده و در صنایع و کارخانه‌های مختلف فروخته می‌شود.

برای تماس کارشناسان ما با شما عدد 1 را به شماره 50004001806623  پیامک بزنید. کارشناسان مجموعه دپوکو خریدار ضایعات آلومینیوم در تهران در اولین فرصت با شما تماس می‌گیرند.

بازیافت ضایعات آلومینیوم چه فوایدی دارد؟

استخراج آلومینیوم از معدن مراحل زیادی دارد و خیلی طول می‌کشد همچنین انرژی بالا و هزینه زیادی لازم دارد.
ذوب ضایعات آلومینیوم با دمای 660 تا 700 درجه سانتی گراد انجام می‌شود و بسیار ساده است. مراحل بازیافت اثرات مثبت و خوبی روی جامعه می‌گذارد.
شرکت دپوکو یکی از معتبرترین شرکت‌های خرید ضایعات در تهران است. کارشناسان قابل اعتماد این شرکت باعث جذب رضایت مشتریان شده‌اند.

 

بازیافت ضایعات آلومینیومی در چه صنایعی کاربرد دارد؟

از بازیافت فلز آلومینیوم در صنعت‌های مختلفی مانند ساخت دوچرخه، ساخت قایق، ساخت هواپیما، ساخت خودرو، ساخت کامپیوتر، ناودان، سیم و غیره استفاده می‌شود.
بازیافت ضایعات آلومینیومی صنایع خودرو و حمل و نقل مانند صنایع دریایی، کشتی، مترو و حمل و نقل ریلی کاربرد بسیاری دارد. در تولید ظروف آشپزی، قوطی‌های نوشیدنی و ظروف حامل مواد غذایی به کار برده می‌شود.
در هر صنایعی که به فلز محکم و سبک نیاز است، آلومینیومی که بازیافت شده را می‌توان استفاده کرد.
در صنایع هوا فضا از این فلز استفاده می‌شود زیرا این فلز سبک، مقاوم و عمر بالایی دارد. یکی از فلزهای مهم این صنعت به حساب می‌آید و 80 درصد وزن هواپیما را تشکیل می‌دهد.

برای برقراری ارتباط با مجموعه دپوکو و پرداخت نقدی با شماره های زیر تماس بگیرید.

02144770534

02144770264

 کلام آخر

بازیافت ضایعات آلومینیوم بسیار حائز اهمیت است و کاربردهای فراوانی دارد. برای فروش ضایعات آلومینیوم می‌توانید با کارشناسان دپوکو خریدار ضایعات آلومینیوم در تهران تماس بگیرید و آن‌ها با حاظر شدن در محل، میزان ارزش ضایعات را به طور دقیق برای شما برآورد کنند. با فروش ضایعات آلمینیومی به کارشناسان مورد اعتماد دپوکو بیایید همین الان گامی در جهت زیباتر کردن محیط زندگی و محیط زیست خود برداریم

برای تماس کارشناسان ما با شما عدد 1 را به شماره 50004001806623  پیامک بزنید. کارشناسان مجموعه دپوکو خریدار ضایعات آلومینیوم در تهران در اولین فرصت با شما تماس می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *